A YoungCapital évente 200 órát takarít meg az alkalmazottak iPhone-jának beállításán
Ország: Hollandia
Ipar: Toborzás/Professzionális szolgáltatások
A YoungCapital-ról
A YoungCapital egy innovátor vállalat a fiatal tehetségek és a kezdő munkavállalók toborzásában. 2000-ben a diákmunkák közvetítésével kezdődött minden. Ma már a YoungCapital az egyik legnagyobb toborzástechnológiával rendelkező cég Európában, és számos szakmai díj tulajdonosa. Legutóbb a legjobb munkáltatónak járó díjat nyerte el a 2017-2018-as időszakban. A YoungCapital egy sajátos technológiák és társadalmi együttműködési platformok keverékét használja a hatékonyság és elégedettség biztosítására mind a jelöltek, mind a munkaadók számára a felvételi folyamatban.
A kihívás
A cég több mint 1000 embert alkalmaz, akik egyenként új mobilkészülékeket kapnak a belépéskor. Az alkalmazottaknak mindig hozzáférést kell biztosítani a Google G Suite felhőalapú, céges kommunikációt segítő alkalmazásaihoz, köztük a Gmailhez, a Naptárhoz, a Dokumentumokhoz, a Drive-hoz és a Hangouts-hoz. Minden cégadat a G Suite-ban kell, hogy tárolva legyen.
“Ezelőtt mindenki céges autót akart!” viccelődött Remon Van der Doorn a YoungCapita IT részlegének projekt menedzsere, aki személyesen működött közre ebben az esettanulmányban velünk. “Most már a legújabb okostelefonokért van oda az összes új alkalmazottunk.”
Idővel a készülékek számának rohamos növekedésével az egységes karbantartásra irányuló erőfeszítések és a készülékek egyedi okokból való meghibásodása is növekedett.
A YoungCapital már érezte, hogy valami hatékony megoldásra van szüksége, hogy felülkerekedjen a már szinte kezelhetetlenné növekedett menedzselési problémákon. Sok esetben az alkalmazottak kicserélték a SIM kártyákat a telefonokban és így teljesen átláthatatlanná tették a vállalati jogosultságokat plusz a készülékek lekövetését is megakadályozták ezzel.
A megoldás
John Muller a cég informatikai vezetője egy Google keresésben találta meg a mobileszközmenedzsment szolgáltatásunkat, majd két óra múlva már fel is vette velünk a kapcsolatot. “A weboldal kapcsolati formján küldtük el érdeklődésünket a szolgáltatással kapcsolatban és 12 órán belül már telepítve is lett rendszer” idézte fel Van der Doorn. “Pedig más vállalkozásoknál sokszor hetekig kell várnunk, hogy történjen valami…”
Az egyeztetések alatt a YoungCapital az eszközmenedzsmentet könnyedén használhatónak találta, az árát pedig egyenesen lenyűgözőnek a hasonló szolgáltatásokhoz képest. „Meglepődtünk, hogy a vezérlőpult mennyire kezelhető” tette hozzá Van der Doorn. „Más szolgáltatások ehhez képest régimódinak tűnnek.”
A Young Capital már rövid távon megtakarításokat realizált és szolgáltatásunkkal az akkor még küszöbön álló GDPR adatszabályozás kritériumait is egycsapásra tudták lekezelni.
Ma már a YoungCapital a következőkre használja az MDM-et:
- Apple készülékek cégesszintű beregisztrálása
- Alkalmazások automatizálása és üzleti irányelvek szerinti tömbösített telepítése
- Távoli beállítások és applikáció telepítések
- Jelszavak érvényesítése
- Wifi beállítások telepítése
A YoungCapital közvetlen megtakarításai
A YoungCapital évente több mint 400 készüléket vásárol. Az MDM használatával már előre telepített és beállított állapotban kapják meg az új munkavállalók. Ez készülékenként fél órát spórol a cégnek folyamatosan hibák felmerülés nélkül.
Emellett Van der Doorn szerint az általánosan minden hónapban 5 eltűnt telefonból 2-t utánkövetéssel megtudnak találni, a maradék 3 tartalmát pedig távolról tudják törölni az Mobileszközmenedzsment programunk használatával. “A munkaerőnk exponenciálisan növekszik egész Európában” tette hozzá Van der Doorn. “És biztos akarunk lenni abban, hogy költséghatékony módon megfelelünk a technológiai igényeknek.”
Az MDM szívesen részt vesz és segíti a YoungCapital folyamatosan bővülő munkaerejét. Az előre beállított és folyamatosan központilag karbantartott mobil eszközök kulcsfontosságú az új alkalmazottak eredményes munkájához, mindamellett az egész vállalati működés sikerére is pozitív hatással van.